Markedssjefen hos DNB, Aina Lemoen Lunde, står foran publikum på Sentrum Scene for å fortelle om hva man bør gjøre for å bli sjef i eget liv. Foto: Emilie Holtet

Kvinner må opp og frem i økonomien

Markedsføringssjef for DNB, Aina Lemoen Lunde, ønsker å understreke hvor stort på kapitalgapet mellom menn og kvinner er - og viktigheten med kvinner som investerer.
Onsdag, 10 november, 2021 - 11:25

Torsdag 4. oktober holdt DNB seminaret #HunInvesterer på Sentrum Scene i Oslo. Kampanjen handler om å engasjere flere kvinner til å investere, og å oppfordre dem til å få mer kontroll over egen økonomi. Seminaret viste også frem flere kvinner i arbeidslivet som blant annet er blitt selvstendig næringsdrivende og i senere tid har blitt sine egne sjefer. Dette var for å gi publikum inspirasjon til hva som kan skje, om de valgte å satse på en satsning i egen økonomi. 

Journalen snakket også med en fra publikum om hva hun syns om seminaret, og hvor mye det inspirerte henne til å begynne å investere.

 

Emneord: